Други божемни силни библиски докази дека саботата е заменета со недела
Во потрага по „силни“ библиски докази за да ја оправдаат неделата со којашто во текот на историјата ја замениле „Господовата сабота“ (3. Мојсеева 23,2), христијанските теолози посегаат по текстови од Библијата врз кои вршат своевиден терор, присилувајќи ги да им кажат нешто што тие не можат да кажат и барајќи од нив да ги потврдат нивните замисли, да ја оправдаат нивната небиблиска теологија и нивните наводни докази. Во овој случај тие присилуваат два библиски текста кои воопшто не носат во себе никаква порака за неделата како некаква замена за саботата.
Така, на пример, господин Милин се повикува на текстот од Книгата на пророк Захарија 3,9.10. каде што Бог вели: „… ќе го простам гревот на оваа земја во еден ден. Во тој ден, вели Господ Саваот, ќе се поканувате еден со друг под лозата и под смоквата.“ Според Милина, изразот „во еден ден“ претставува пророштво за неделата „во која ќе биде извршено делото на спасението… а таа победа над гревот и смртта се случила на Велигден, значи, во недела“4, и оттаму, според него, неделата ја зазела местото на саботата. – Крајно нелогично и ептен проѕирно! Видовме дека победата над гревот и смртта е извојувана на Голгота во петокот, со Христовата смрт на крстот, а не со неговото воскресение на Велигден, во неделата.
Знаете, ова ни наликува на случајот на Микеланѓело со неговата статуа на Мојсеја. Посматрајќи го своето грандиозно уметничко дело, величествената, неповторлива статуа која штотуку ја завршил, Микеланѓело, восхитен од нејзината убавина, ѝ наредил: „Проговори, Мојсеј!“ Но ниту Мојсеј му проговорил на Микеланѓело за да го верификува неговиот огромен труд што го вложил при неговата изработка, ниту пак овој стих ќе му проговори на господин Милин за да ја потврди неговата желба и да ја поддржи неговата намера саботата да ја замени со недела.
Другиот текст на кој се повикуваат господата Милин и Митревски и од кој вадат „силен“ аргумент во прилог на неделата е Псалм 118,22-24: „Каменот што го отфрлија ѕидарите стана темелен камен. Тоа е од Господа и прекрасно е во вашите очи. Ова е денот што го создаде Господ за да се радуваме и да се веселиме во него.“
Каменот што го отфрлиле ѕидарите е Христос. Него го отфрлиле во петокот, кога народот викал: „Крвта негова нека падне врз нас и врз нашите деца!“
Конкретен повод за пишување на овој стих: „Овој е денот што го создаде Господ за да се радуваме и да се веселиме во него“ била некоја старозаветна свеченост и радост, а можеби и саботниот ден кој се празнувал во времето на Давида, кога народот се собирал на „свет собор“, ден на радост, мир и спокојство. Тогаш, врз основа на што уважените теолози категорично тврдат дека тоа е пророштво кое се однесува на неделата? Зошто тој ден не би можел да се однесува на петокот, кога Христос постигнал апсолутна и целосна победа над гревот и смртта, кога ни овозможил спасение и живот вечен? Или, зошто не би се однесувал на денот на славното второ Христово доаѓање за кој пророк Исаија 25,9 кажува: „И ќе се рече во оној ден: ‘Ете, Овој е нашиот Бог, во него се надевавме и Тој нè спаси. Тој е Господ во кого се надевавме. Да се радуваме и да се веселиме на неговото спасение!’“ Овде ги наоѓаме истите зборови како и во предметниот псалм: „Да се радуваме и да се веселиме!“
Многу поверојатно е тој ден да се однесувал на денот на Христовото раѓање во Витлеем кога целото небо пеело и се радувало затоа што се родил Спасителот на светот. „Слава на Бога во висините, а на земјата мир и меѓу луѓето добра волја“ (Лука 2,10-14).
Но, кон историскиот синџир од „силни“ докази во прилог на неделата како празник, христијаните кои празнуваат недела додаваат нови „златни“ алки кои „не ‘рѓосуваат“, „необорливи аргументи“ со кои потврдуваат дека по Христовото воскресение саботата е заменета со недела. Во продолжение – за тие „сигурни“ библиски докази!
Во продолжение следат поднасловите од поглавјето „Саботата не е заменета со недела“. Кога ќе кликнете врз поднасловите, ќе ви се отворат нивните текстови.
САБОТАТА НЕ Е ЗАМЕНЕТА СО НЕДЕЛА
Во продолжение следат поднасловите од поглавјето „Саботата не е заменета со недела“. Кога ќе кликнете врз поднасловите, ќе ви се отворат нивните текстови. Во продолжение следи содржината на книгата...
Крупна теолошка грешка на христијаните кои празнуваат недела
Една од најголемите, ако не и најголема грешка и грев што го прават христијаните кои празнуваат недела е нивното тврдење дека саботата, како „еврејска“ установа, е укината и заменета со недела. Дека саботата не е еврејска, ние докажавме во претходните оддели. Друга...
Зошто Исус не воскреснал во саботата?
Се поставува прашање: Зошто Христос не воскреснал во саботата? Можел да воскресне, зар не, но не воскреснал. Зошто? Затоа што сабота е ден за одмор. По напорната битка што ја биел за нашето спасение во Гетсиманија и на Голгота во петокот, којашто го истоштила до...
Адам и Ева својот живот го почнале со сабота. И новозаветниот живот почнал со сабота!
Создавањето Христос го завршил в петок и истото го крунисал со саботен ден за одмор во кој се одморил. Адам и Ева, а преку нив и целото човештво, својот живот на оваа земја го почнале со сабота - со мир, со спокојство, со радост и среќа. И првата фаза од планот на...
Апостолите воопшто ништо не слушнале од Христа за некаква замена на саботата со недела
Врз основа на што апостолите би ја прифатиле неделата, а би ја потиснале саботата, кога до последен миг не чуле ништо, апсолутно ништо од Христа за тоа? Тие, заедно со него, се одморале во саботата во текот на Христовата смрт - Христос во гробот, а тие „според...
Стожер на нашето спасение е Голгота, а не воскресението
Но, да нема забуна! Ние воопшто не го намалуваме, а уште помалку го потценуваме значењето на воскресението. Напротив, ние тврдиме дека нашето христијанство е празно и бесмислено, пусто и штуро и без никаква светла иднина, и „ние сме најбедни од сите луѓе ако нема...
Апостолите се собрале таа недела на богослужение – и ете доказ дека саботата е заменета со недела!?
„А вечерта, на истиот прв ден од седмицата, додека вратата каде што беа собрани учениците беше затворена поради страв од Евреите, Исус дојде, застана насреде и им рече: ‘Мир вам!’“ (Јован 20,19). - Ете „силен“ библиски доказ за неделата, гласно извикнуваат нејзините...
Никаде во Библијата саботните прерогативи не ѝ се припишуваат на неделата
Беше кажано дека никаде во Библијата саботните прерогативи, како што се: „свет ден“, „благословен ден“, „света сабота“, „Господова сабота“, „моја сабота“, „мој свет ден“ и „Господов ден“ - не ѝ се припишуваат на неделата. Сите овие атрибути биле и остануваат...
Христос транспарентно најавил други промени, но саботата не ја гибнал
Уште нешто, многу значајно! Кога Христос навистина би ја укинал саботата со своето воскресение и на нејзино место би ја издигнал неделата како христијански празник, тоа би била огромна промена во библиската наука што Тој најверојатно на некој начин би ја најавил. Еве...
Светиот Дух се излеал врз апостолите в недела и затоа, наместо сабота, сега недела е свет ден!?
Еден од „најсилните“ аргументи и библиски докази дека саботата е заменета со недела е фактот што Светиот Дух се излеал врз апостолите кои биле собрани в недела! Така тврдат христијаните, меѓу нив, за жал, и протестантите кои празнуваат недела. Тоа е нивно главно...
Можеби Светиот Дух направил грешка што ја прескокнал првата, па врз апостолите се излеал во втората недела по Христовото вознесение!?
Христос се вознел во четврток, а Светиот Дух врз апостолите го излеал десет дена подоцна, откако се вознел на небото (Дела 1,3-11). Меѓу Христовото вознесение и излевањето на Светиот Дух постои една празна, прескокната недела. Зошто? Зошто апостолите не се собрале...
Наводни библиски „докази“ дека првите христијани празнувале недела
Коринќаните 16,2: „Во секој прв ден од неделата, секој од вас нека оддели и остави при себе колку што може, за да не собирате кога ќе дојдам.“ - Еве, и од овој стих христијаните се обидуваат да ја исцицаат неделата како ден за празнување, иако е очигледно дека тој...
Саботата и ерусалимскиот собор
Овој прв христијански собор, на кој требало да се разрешат некои тешки проблеми во кои западнала младата христијанска црква и на кој присуствувале и апостолите, нашите браќа христијани, кои празнуваат недела, го користат како аргумент во полза на неделата, велејќи...
Вистината во врска со текстовите во Колошаните 2,16.17. и Ефесците 2,15.16.
Секогаш кога разговараме за Божјиот закон со нашите браќа христијани кои празнуваат недела, тие ни ги цитираат двата посочени текста од Новиот завет. Колошаните 2,14-16: „И бришејќи ја обврската од нашиот долг, која со своите одредби беше против нас, Тој ја отстрани...
Во продолжение следи содржината на книгата „Времето и знаците“. Кога ќе кликнете врз насловите и поднасловите, ќе ви се отворат нивните текстови.