Во мигот кога Христос издивнал на крстот, земното свештенство, земната свештеничка служба и земното Светилиште засекогаш заминале во архивите на старозаветната историја

Тој ден, тој петок, кога Христос е распнат на крст, во Ерусалим и во цел Израел се празнувал големиот еврејски празник „Пасха“ како спомен на излегувањето на израелскиот народ од Египет, од неговото повеќевековно ропство поминато во таа земја.

Во миговите кога Христос издивнувал на крстот, свештеникот во храмот се приготвувал да ја принесе вековната, редовна вечерна жртва – јагне, овојпат наречено пасхално јагне. Но, кога го дигнал ножот да ја заколе жртвата, земјата се затресла. Исплашен, тој го испуштил ножот, а јагнето побегнало, бидејќи во тој миг на крстот е заклано вистинското Јагне, Христос: „Зашто и… нашето пасхално јагне“, „Христос, како невино и чисто јагне“, „беше жртвувано за нас“ (1. Коринќаните 5,7; 1. Петрово 1,19).

Јагнето побегнало! Не се веќе потребни животински жртви! Симболот и сенката со векови верно и предано ја извршувале својата задача и се потврдиле на Голгота, ракувајќи и збогувајќи се со стварноста на крстот и, како што кажавме, со крената глава заминале од сцената на натамошните настани, отстапувајќи му го местото на Христа како вистинско јагне: „Еве го Јагнето Божје, кое ги зема гревовите на светот на себе“ (Јован 1,29).

Да ѝ дадеме можност на Божјата реч да ни проговори за овој предмет: „Бидејќи Законот (обредниот закон) е само сенка на идните добра, а не и суштина на стварноста, не може никогаш со истите жртви, што се принесуваат постојано секоја година, да ги направи совршени оние кои пристапуваат (кон Бога)… Невозможно е крвта на биковите и јарците да отстранува (да чисти) гревови. Затоа, кога Христос влезе во светот, рече: ‘Жртви и приноси, сепаленици и жртви за грев не посака, ниту ти се (Оче) по волја, иако се принесуваат според Законот (според законот за жртвите).’ Потоа изјавува (Христос): ‘Еве, доаѓам, како што е напишано за мене во свитокот (во книгата), да ја исполнам твојата волја, о Боже.’ Така, го отстранува првото, за да го воспостави второто“ (Евреите 10,1-9). – Христос „го отстранува првото, за да го воспостави второто“ – со својата жртва ги „отстранува“ и ги укинува животинските жртви, а на нивното место ја воспоставува својата жртва која станува активна и доминантна на сцената на новозаветната историја како извор на спасение за секој грешник.

Да се задржиме уште малку на настаните на Голгота, на тој најголем и најславен ден за човештвото кога Христос му овозможил спасение секому што сака да се спаси, изговарајќи ги славните зборови на крстот: „Се сврши!“ и завршувајќи ја со тоа првата фаза од планот на спасението.

Во тоа предвечерие на свештеникот му побегнало јагнето за жртва. Така велат историските податоци од тоа време. Но Библијата кажува дека свештеникот, и покрај силните татнежи на земјотресот што настанал кога Христос издивнал на крстот, чул звук на кинење, цепење на платно. Невидлива рака ја искинала завесата во храмот надве од горе до долу. Тоа била тешка, прекрасна, уметнички изработена завеса од најквалитетно платно што ја изработиле највешти уметници. Била поставена во Светилиштето, во храмот, да ги дели двете одделенија, за кои веќе кажавме нешто – првото одделение, наречено светиња, во која свештеникот секој ден внесувал дел од крвта на жртвите што биле жртвувани на жртвеникот во дворот, тремот, и во која принесувал темјан и вршел секојдневна служба според прописите што ги дал Бог за Светилиштето, и второто одделение, кое се викало светиња над светињите (или најсвето место) каде што бил сместен ковчегот со Десетте Божји заповеди и во кое еднаш годишно, на „денот на чистење“, смеел да влезе и да врши служба само првосвештеникот.

Земното Светилиште, во пустината подвижен шатор, заменет со прекрасен, брилијантен храм во Ерусалим во времето на Соломона, со векови играло многу значајна улога при одржувањето на израелскиот народ како нација. Во тие славни времиња на Израел, тоа било гордост за нив. Такво Светилиште, со таква улога, цел и задача во планот на спасението на грешното човештво, со такво устројство на служби во него и со такво свештенство, навистина можел да замисли само еден генијален ум, каков што е Божјиот. Со векови тоа било светско чудо, светски духовен центар каде што видливо бил присутен семоќниот Бог со својата шекина и каде што доаѓале луѓе од сите страни на светот да се запознаат со него, со вистинскиот Бог, и тие сознанија да ги пренесуваат и разнесуваат низ сите краишта на земјината топка.

Но, колку и да било славно и преславно, сепак, и земното Светилиште, заедно со неговото свештенство и со импозантната служба што се вршела во него, било само симбол и сенка, во овој случај симбол и сенка на небесното Светилиште за кое, за жал, многу малку знае христијанскиот свет.

Земното Светилиште како симбол и сенка е укинато и престанало да постои во активна служба оној миг кога Христос издивнал на крстот и кога Бог ја искинал завесата во храмот.

„Исус извика со силен глас („Се сврши) и издивна. А завесата во Светилиштето се расцепи надве, озгора до долу“ (Марко 15,37.38).

Морничави биле тие мигови за мноштвото народ собран од сите страни на светот во Ерусалим на празникот Пасха,  особено за свештениците во храмот кои претчувствувале тешко зло и страшна иднина. Громови, молскавици, земјотрес, јагнето предвидено за жртва побегнало, во храмот настанала јурија бидејќи завесата е расцепена надве! Второто одделение, односно светињата над светињите, во која не смеел никој ни да ѕирне, а камоли да влезе во неа, освен првосвештеникот еднаш годишно, сега ја загубила таа светост, станала оголена и изложена на срам. Во мигот кога Христос издивнал на крстот, Бог го повлекол своето присуство од земното Светилиште, од храмот. Комплетно ја укинал неговата служба и Ароновото свештенство.

Спасителот ја завршил својата служба на помирување на грешниците со Бога на крстот и во таа пригода симболот згаснал, се слеал, потонал и исчезнал во својот оригинал; со други зборови, обредите, жртвите и сите служби што укажувале на Христовата жртва згаснале, се слеале, потонале и исчезнале во својот небесен оригинал. Оттаму имаме: искината завеса во храмот, испаднат нож од раката на свештеникот и побегнато јагне!

Меѓутоа, традиционалната христијанска Црква, православната и католичката, иако е укинат, тие го задржале моделот на старозаветното Светилиште во модификуван облик. Во нивните цркви можат да се забележат две одделенија – прво, во кое влегуваат верниците, и второ, само за свештениците. Во тие цркви се врши служба и се принесува темјан, односно се кади, слично како во старозаветното Светилиште. Нивното свештенство носи култна облека слична на облеката на старозаветното свештенство. Но, свештенството на традиционалната Црква служи во храм со искината завеса, принесува жртва со испуштен нож од раката и на жртва принесува побегнато јагне.

Тоа е очигледен расчекор меѓу библиското учење и практиката на Православната и Католичката црква. Прифаќаат нешто што е укинато и отфрлено, нешто што сам Бог го кине и го пречкртува како симбол и сенка и го става надвор од сила и употреба, а го отфрлаат и не го прифаќаат небесниот оригинал, небесното Светилиште со небесната служба и со небесното свештенство онака како што се опишани во Божјата реч.

Исусовото воскресение и вознесение нашето внимание го насочуваат кон небесното Светилиште во кое Тој служи не веќе како Јагне, туку како Свештеник. Жртвата е принесена еднаш за сите (Евреите 9,28). Сега Тој на сите им препушта да ја искористат оваа Жртва на помирување. Нема веќе ни крвна ни бескрвна жртва. Таа е принесена на Голгота еднаш за сите и за секогаш!

 

Во продолжение следат поднасловите од поглавјето „Библијата за земното светилиште“. Кога ќе кликнете врз поднасловите, ќе ви се отворат нивните текстови.

 

БИБЛИЈАТА ЗА ЗЕМНОТО СВЕТИЛИШТЕ

Централна вистина и теологија на Стариот завет: Бог слегува од небото на планината Синај, го изговара својот закон, Десетте заповеди, истите ги пишува на две камени плочи и заповеда тие да се сместат во посебен ковчег и да се чуваат во земното Светилиште како доказ...

Во продолжение следи содржината на книгата „Времето и знаците“. Кога ќе кликнете врз насловите и поднасловите, ќе ви се отворат нивните текстови.

УВОД
ЗНАЦИТЕ НА ПОСЛЕДНОТО ВРЕМЕ
ЗНАЦИТЕ НА ПОСЛЕДНОТО ВРЕМЕ

Силни земјотреси!

Оган, вулкани!

„Ќе покажам знаменија горе на небото и знаци долу на земјата: крв и оган и шикање на дим … столбови од дим. Сонцето ќе се претвори во темнина, а Месечината во крв, пред да дојде големиот и страшен Господов ден“

Бог има своја богата ризница во која го чува своето оружје за бој во „големиот и страшен Господов ден“ со кое праведно ќе се пресмета со гревот и грешниците

И водите во сојуз и спрега со земјотресите и вулканите против човештвото!

„Ќе има знаци на сонцето, на месечината и на ѕвездите… небесните сили ќе се разнишаат!“

„На земјата тага кај народите и неизвесност поради бучавата на морските бранови!“

Астероид од шест милји

Други знаци кои го најавуваат крајот

Војни

„Ајде сега, вие богати, плачете и липајте… своето богатство го натрупавте во последните денови!“

Се распаѓа јатката на општеството – семејството

Ќе има глад

Помори

БИБЛИЈАТА И ПРЕДАНИЕТО
БИБЛИЈАТА И ПРЕДАНИЕТО

Католичката црква и преданието

Православната црква и преданието

Православни теолози и други автори со поинакви сфаќања за „светоста“ на православното „свето предание“

Василие Велики и светото предание на православието

Вистината за православните вселенски собори

Христијанство по инерција

Светото предание е постаро од Светото писмо! – Во никој случај!

Вистината со Јован 21,25

Дали навистина Светото писмо не можеме правилно да го разбереме без Светото предание?

За светите тајни и сакраменти во традиционалната Црква

Категоријата „свештенство“ и „свештеници“ во традиционалната Црква мерена на кантарот на Новиот завет

Апостолите не биле свештеници, туку проповедници на евангелието

Универзално свештенство на верниците во Новиот завет

Еврејското предание и преданието на Православната и Католичката црква се еднојајчени близнаци зачнати, родени и одгледани надвор од библиската почва

Светото писмо и Светото предание

Преданието на традиционалната Црква е друго, наполно поинакво евангелие од она што ни е напишано во Библијата

За светите реликвии и мошти и за другите суеверија на традиционалната Црква

Христијанската црква е виновна за појавата на исламот

Кој стои зад чудесата на чудотворните икони, слики и кипови и зад чудесата на светите реликвии и мошти на светителите/светците?

Христос и преданијата

Зошто традицијата или преданието над Светото писмо?

Протестантскиот лозунг

За христијанските празници и за христијанскиот политеизам

БИБЛИЈАТА ЗА НЕБЕСНОТО ТРОЈСТВО
БОЖЈАТА БЛАГОДАТ
БОЖЈАТА БЛАГОДАТ

Гревот во вселената ниту го збунил, ниту го поразил Бога! Бог не бил затечен со неговата појава!

Библиска употреба на зборот благодат

Голема експлозија на Божјата благодат

Спасоносната Божја благодат ни е ставена на располагање во Исуса Христа

1. Христовото воплотување

2. Христовата човечка природа

3. Безгрешен Исус

4. Единството на двете Христови природи

5. Повеќе за единството на двете Христови природи

6. Гетсиманија

7. Голгота

8. Теологија на замена – врз Исуса на крстот е извршена пресудата изречена над целото грешно човештво

9. Исус се судрува со силите на злото

10. Божјата патема/страдање

11. Христос во својот гроб

12. Божјата благодат покажана во совршениот Христов живот и на Христовиот крст

13. Не постои грев за кој Христос не умрел и кој не може да биде простен

14. Изобилие на благодат

15. Универзална и индивидуална благодат

16. Прв и втор Адам

17. Божјата благодат е сила која преобразува

СИНАЈ И ГОЛГОТА СЕ ДВА СТОЛБА ВРЗ КОИ ПОЧИВА ПЛАНОТ НА СПАСЕНИЕТО
ПРЕДЕСТИНАЦИЈАТА НА БИБЛИСКИОТ КАНТАР
ИСТОРИЈАТА НА СВЕТОТ ВО БИБЛИЈАТА ПРИКАЖАНА СО КИП
ПАПСКИОТ РИМ Е КОНТИНУИТЕТ НА ИМПЕРИЈАЛНИОТ ИЛИ МНОГУБОЖЕЧКИОТ (ПАГАНСКИОТ) РИМ
САБОТАТА НЕ Е ЗАМЕНЕТА СО НЕДЕЛА
САБОТАТА НЕ Е ЗАМЕНЕТА СО НЕДЕЛА

Крупна теолошка грешка на христијаните кои празнуваат недела

Зошто Исус не воскреснал во саботата?

Адам и Ева својот живот го почнале со сабота. И новозаветниот живот почнал со сабота!

Апостолите воопшто ништо не слушнале од Христа за некаква замена на саботата со недела

Стожер на нашето спасение е Голгота, а не воскресението

Апостолите се собрале таа недела на богослужение – и ете доказ дека саботата е заменета со недела!?

Никаде во Библијата саботните прерогативи не ѝ се припишуваат на неделата

Христос транспарентно најавил други промени, но саботата не ја гибнал

Други божемни силни библиски докази дека саботата е заменета со недела

Светиот Дух се излеал врз апостолите в недела и затоа, наместо сабота, сега недела е свет ден!?

Можеби Светиот Дух направил грешка што ја прескокнал првата, па врз апостолите се излеал во втората недела по Христовото вознесение!?

Наводни библиски „докази“ дека првите христијани празнувале недела

Саботата и ерусалимскиот собор

Вистината во врска со текстовите во Колошаните 2,16.17. и Ефесците 2,15.16.

НОВИОТ ЗАВЕТ – ЗА НЕПРОМЕНЛИВОСТА НА САБОТАТА
ПРОТЕСТАНТИТЕ ЗА НЕПРОМЕНЛИВОСТА НА САБОТНИОТ ДЕН
КАТОЛИЧКАТА ЦРКВА ЗА ЗАМЕНАТА НА САБОТАТА СО НЕДЕЛА
ЦРКВАТА ИЛИ БИБЛИЈАТА?
ЦРКВАТА ИЛИ БИБЛИЈАТА?

Православната црква за себе и за Библијата

Католичката црква за себе и за Библијата

Заедно со Библијата Црквата ги спалувала и нејзините читатели

Традиционалната Црква е силна институција со силни инструменти во рацете за да ги покрива кардиналните грешки од минатото и да го држи верништвото во покорност

Традиционалната црква за „сектите“, за „еретиците“

Адвентистичката црква не е секта, туку христијанска црква која силно го осветлува светот со библиското Христово евангелие

Активностите на Адвентистичката црква низ бројки

Христос бил секташ, а првата апостолска Црква секта

Адвентистите и протестантскиот лозунг „Сола скриптура“, компромис не е можен

Католичката црква: Само Христијанската адвентистичка црква живее според Светото писмо

Како еден современ православен теолог ја толкува четвртата Божја заповед?

Како еден исламист ја толкува Библијата?

БИБЛИЈАТА ЗА СМРТТА
БИБЛИЈАТА ЗА СМРТТА

Библијата: Душата не е бесмртна!

Бесмртна душа или бесмртен дух и смртно тело!?

„Господ му дувна животен здив во носалките на човекот и човекот стана душа жива“

Животниот здив што го дувнал Бог во носалките на Адама не е никаков бесмртен и свесен ентитет

Кога Христос умрел, неговиот дух слегол во пеколот да им го проповеда евангелието на жителите на претпотопниот свет! – Голем апсурд!

Што се случува со човекот кога ќе умре, каде заминува?

Што прават мртвите во гробот?

Значењето на зборовите „засекогаш“, „вечно“ и „довека“ во Библијата

Пеколот во Стариот завет

Христос и библискиот пекол

Вечен оган и вечна мака

Вечна пропаст за грешниците

„Плач и крцкање со забите“

Пеколот во сторијата за богатиот човек и сиромавиот Лазар

„Безумниче, оваа ноќ ќе ти ја побараат твојата душа!“

Душите и небесниот суд

Библискиот монизам или холизам и Платоновиот дуализам на традиционалната Црква

Животните како „живи души“

Душата и крвта

Душата-нефеш во Стариот завет

Душата-психа во Новиот завет

На крстот умрела Христовата душа

Исус на разбојникот на крстот: „Денес ќе бидеш со мене во рајот“!?

Трите мртви момчиња и нивната душа

Апостол Јован: „Бев во духот“

Апсурдите на црковната догма за привремен Божји суд

Православието за православните митарства

Православието за пеколот

Католичката црква за чистилиштето

Католичката црква за пеколот

Протестантите за пеколот

Зар навистина Бог е таков свиреп и крволочен ѕвер?

Библиски текстови што ги користат христијаните за да ја потврдат науката за вродена бесмртна душа или за вроден бесмртен дух

Не разговарај со мртвите!

САБОТАТА – ГЛАВЕН ПРЕДМЕТ ВО ЗАВРШНИОТ ЖЕСТОК СУДИР ВО КОЈ ЌЕ УЧЕСТВУВА ЦЕЛ СВЕТ – И КРАЈОТ Е ПРЕД ВРАТА!
„ГОЛЕМИОТ И СЛАВЕН ГОСПОДОВ ДЕН … ГОЛЕМИОТ И СТРАШЕН ГОСПОДОВ ДЕН … ВЕЛИКИОТ ДЕН НА СЕМОЌНИОТ БОГ“

БЕСПЛАТЕН ПРИМЕРОК во PDF формат