Повеќе за Христовата посредничка улога на небесниот суд

„Дечиња мои, ова ви го пишувам за да не грешите, а ако некој згреши, имаме Застапник кај Отецот – праведникот Исус Христос. Тој е помирителна жртва што се принесе за нашите гревови, и не само за нашите, туку и за гревовите на цел свет“ (1. Јованово 2,1.2). „Покајте се и обратете се, за да ви бидат избришани гревовите, и од Господовото присуство да дојдат времиња на освежување“ (Дела 3,19). „Јас, заради себе ги бришам твоите престапи и не си спомнувам за твоите гревови… Како магла ги растерав твоите престапи и како облак твоите гревови… Ако ви бидат гревовите како црвено сукно, ќе бидат бели како снег; ако бидат румени како пурпур, ќе станат како волна… Ќе ги исчистам од секое нивно беззаконие со кое ми згрешија и ќе им ги простам сите нивни гревови со кои ми скривија… Ќе ги фрлам на дното на морето сите нивни гревови!“ (Исаија 43,25; 44,22; 1,18; Еремија 33,8; Михеј 7,19).

Од овие библиски текстови извира апсолутна сигурност дека Христос е на наша страна. Па тогаш зошто суд, ако е Бог на наша страна? Затоа што постои тужител, сатаната, ѓаволот, кој нè обвинува пред целата вселена дека сме грешници и дека како грешници ние му припаѓаме нему и немаме право на спасение. Пред да дојде да нè земе на небото, Исус мора нас да нè оправда; да ги оправда светите кои своето спасение му го довериле нему. Тое е и целта на постоењето на небесното Светилиште – Христос ѝ дава можност на целата вселена да има апсолутен увид во сите негови активности кога го решава проблемот на гревот, јавно, до крајни можни граници транспарентно.

Исус Христос едновремено е и наш застапник, наш посредник кај Отецот на небесниот суд, и свештеник и помирителна жртва за нашите гревови – комплетен наш спасител, избавител и откупител!

Јован Исуса го нарекува застапник, посредник, бранител (1. Јованово 2,1), лице кое е повикано да му помогне некому кој очекува судење, лице коешто е подготвено секогаш да помогне. Грчкиот оригинал овде го употребува зборот parakletos (бранител, посредник, адвокат). Исус е наш параклетос, посебно драго Лице што можеме да го повикаме секојпат кога ни е неопходна помош, совет.

Од сето ова што го прочитавме и што го кажавме произлегува дека небесниот суд за нас не е страв и неизвесност со трагичен исход, туку радосен настан. Небесниот суд е страв и неизвесност за оние што грешат, што не се покајале и не ги оставиле своите гревови, што до крај останале грешни и грешници. За нас, кои на време сме се покајале и сме ги оставиле гревовите, нашиот Првосвештеник, Христос, на судот се зазема за нас, нè брани, и кога ќе биде прочитано нашето име, Тој ги крева своите прободени раце и вели: Оче, крвта моја, крвта моја, е пролеана и за …. (Јована, на пример).

Вистина, Јован беше грешен, многу грешен! Сè што е запишано во небесната книга како извештај за неговиот грешен живот, како грешник, е точно! Но тој го прифати мојот повик за покајание, се покаја и го остави гревот; ме призна и ме прифати мене како свој Спасител и јас му простив. Покажа љубов кон мене и стана мој син и со радост и задоволство одеше по моите стапки и мене ме следеше. Го слушаше мојот глас и се трудеше да живее и живееше според моите заповеди, според мојата Реч. Тој ми дозволи мене да живеам во неговото срце и да го преобразам неговиот живот. Со сите сили активно се подготвуваше за место во моето царство, копнеејќи за вечниот живот што им е понуден на сите грешници. Верно и предано ми служеше сè до овој миг. Затоа, Оче, јас умрев наместо него и за него барам милост.

Небесниот суд е трогнат! Тој ги прифаќа силните аргументи на нашата одбрана, на нашиот Бранитет и Застапник, Христос, и ангелот записничар нашето име го запишува во небесната „Книга на животот“ (Откровение 3,5), додавајќи ги покрај него зборовите: Помилуван! Спасен!

Но, да нема забуна! Ако Јован не се покајал за секој свој грев, мал или голем, јавен или таен, сè едно, ако има нешто што се испречило меѓу него и вечниот живот, и ако не е навреме отстранета таа, и секоја друга пречка, Христос не може да го застапува на небесниот суд, зашто Тој не може да посредува и да бара милост за грешник кој не се покајал и не го оставил гревот, не може да проштава, да покрива и да брише гревови за кои нема покајание. Тоа не му го дозволува законот. А законот и милоста, кои се две најнепомирливи и најспротивни нешта, мора да се помират, да се бакнат и да се прегрнат, и тие навистина се помириле, се бакнале, се прегрнале и стапиле во взаемна спрега и хармонија на крстот на Голгота, кога Христос умрел и со својата смрт ги ставил во правилен меѓусебен сооднос кој во никој случај не смее да се наруши.

Бог е милостив, но едновремено е и праведен. Нему милоста не му дозволува да не прифати и да не прости грев за кој грешникот се кае и го остава, но и законот не му дозволува да прифати и да прости грев за кој грешникот не се кае и не го остава. И затоа небесниот суд не познава, не признава и не прифаќа никави нагодби со грешникот. Гревовите ни се или во целост простени и избришани, или ќе се вратат како тешко бреме да нè притиска, да нè прогонуваат и осудуваат. Или не сносиме ниту една заслужена казна за нашите гревови, или ќе се соочиме со целокупната нивна тежина и казна. Или ќе бидеме наполно ослободени од сите последици на нашите гревови, или ќе бидеме уништени со нивната неизмерна тежина. Или Бог сите наши гревови ќе ги „заборави“, или сите ќе ги „памети“; или сме добиле потполно проштавање, или сме изложени на целосна осуда; нашето спасение е или целосно или е целосна нашата пропаст. Средина нема, пазарење нема, погодба нема.

За грешник кој се кае има милост, милосен дар „од Бога, живот вечен во нашиот Господ Исус Христос“ (Римјаните 6,23), има Застапник на судот кој го брани и ќе го одбрани, а грешникот, кој не се кае и не го остава гревот, ќе мора да поминува низ иглените уши на небесниот суд сам, без посредник и застапник, а тоа не е можно. Тој ќе мора сам да падне врз острицата на мечот на погазената законска правда и да ја окрвави со својата сопствена крв, да умре како грешник, зашто „плата за гревот е смрт.“

Во продолжение следат поднасловите од поглавјето „Библијата за небесниот истражен суд“. Кога ќе кликнете врз поднасловите, ќе ви се отворат нивните текстови.

 

Небесен истражен суд

Неколку општи напомени. Небесниот суд во Библијата се одвива во три фази: „Предмилениумски суд“, или „истражен суд“, кој уште се нарекува и „предадвентен суд“, „Милениумски суд“, и „Извршен суд“. За првата фаза од небесниот суд, наречен предмилениумски, истражен или...

Засметана и подарена Христова праведност и процесот наречен „посветување“

Денес протестантскиот свет е заплиснат со нова погубна либерална теологија која се шири како пожар и го опфаќа целиот религиозен свет. Таа теологија широко му ја отвора вратата на гревот кој сè повеќе го проникнува и го расипува светот. Според таа теологија, сè што...

Христовата жртва на Голгота и неговото посредување во небесното Светилиште

Христовата жртва помирница на крстот, со која светот има можност да се помири со Бога, е принесена. Во одредено време Исус објавил: „Се сврши!“, и умрел. Тој доброволно му го предал својот живот на Отецот. Судирот бил завршен - Тој однел победа. Христовата жртва е...

На Божјиот суд вселената му суди на Бога – ја проверува Божјата правда и исправноста на неговата благодат!

Давид со ништо не можел да го оправда злосторството што го направил. Тој западнал во тешко ропство на гревот кој како свиреп господар и тиран го оковал во тешки прангии од кои немало друг спас освен да пека пред Бога за откуп од тоа ропство; тоа е пекање за сигурност...

Наближува крајот на небесниот истражен суд

Се ближи крајот и на денешната, втора фаза од планот на спасението врзана за небесното Светилиште, крајот на Христовата првосвештеничка служба и на небесниот истражен суд, кога Христос, во улога на посредник и застапник, ќе го означи крајот на времето на милоста како...

Во продолжение следи содржината на книгата „Времето и знаците“. Кога ќе кликнете врз насловите и поднасловите, ќе ви се отворат нивните текстови.

УВОД
ЗНАЦИТЕ НА ПОСЛЕДНОТО ВРЕМЕ
ЗНАЦИТЕ НА ПОСЛЕДНОТО ВРЕМЕ

Силни земјотреси!

Оган, вулкани!

„Ќе покажам знаменија горе на небото и знаци долу на земјата: крв и оган и шикање на дим … столбови од дим. Сонцето ќе се претвори во темнина, а Месечината во крв, пред да дојде големиот и страшен Господов ден“

Бог има своја богата ризница во која го чува своето оружје за бој во „големиот и страшен Господов ден“ со кое праведно ќе се пресмета со гревот и грешниците

И водите во сојуз и спрега со земјотресите и вулканите против човештвото!

„Ќе има знаци на сонцето, на месечината и на ѕвездите… небесните сили ќе се разнишаат!“

„На земјата тага кај народите и неизвесност поради бучавата на морските бранови!“

Астероид од шест милји

Други знаци кои го најавуваат крајот

Војни

„Ајде сега, вие богати, плачете и липајте… своето богатство го натрупавте во последните денови!“

Се распаѓа јатката на општеството – семејството

Ќе има глад

Помори

БИБЛИЈАТА И ПРЕДАНИЕТО
БИБЛИЈАТА И ПРЕДАНИЕТО

Католичката црква и преданието

Православната црква и преданието

Православни теолози и други автори со поинакви сфаќања за „светоста“ на православното „свето предание“

Василие Велики и светото предание на православието

Вистината за православните вселенски собори

Христијанство по инерција

Светото предание е постаро од Светото писмо! – Во никој случај!

Вистината со Јован 21,25

Дали навистина Светото писмо не можеме правилно да го разбереме без Светото предание?

За светите тајни и сакраменти во традиционалната Црква

Категоријата „свештенство“ и „свештеници“ во традиционалната Црква мерена на кантарот на Новиот завет

Апостолите не биле свештеници, туку проповедници на евангелието

Универзално свештенство на верниците во Новиот завет

Еврејското предание и преданието на Православната и Католичката црква се еднојајчени близнаци зачнати, родени и одгледани надвор од библиската почва

Светото писмо и Светото предание

Преданието на традиционалната Црква е друго, наполно поинакво евангелие од она што ни е напишано во Библијата

За светите реликвии и мошти и за другите суеверија на традиционалната Црква

Христијанската црква е виновна за појавата на исламот

Кој стои зад чудесата на чудотворните икони, слики и кипови и зад чудесата на светите реликвии и мошти на светителите/светците?

Христос и преданијата

Зошто традицијата или преданието над Светото писмо?

Протестантскиот лозунг

За христијанските празници и за христијанскиот политеизам

БИБЛИЈАТА ЗА НЕБЕСНОТО ТРОЈСТВО
БОЖЈАТА БЛАГОДАТ
БОЖЈАТА БЛАГОДАТ

Гревот во вселената ниту го збунил, ниту го поразил Бога! Бог не бил затечен со неговата појава!

Библиска употреба на зборот благодат

Голема експлозија на Божјата благодат

Спасоносната Божја благодат ни е ставена на располагање во Исуса Христа

1. Христовото воплотување

2. Христовата човечка природа

3. Безгрешен Исус

4. Единството на двете Христови природи

5. Повеќе за единството на двете Христови природи

6. Гетсиманија

7. Голгота

8. Теологија на замена – врз Исуса на крстот е извршена пресудата изречена над целото грешно човештво

9. Исус се судрува со силите на злото

10. Божјата патема/страдање

11. Христос во својот гроб

12. Божјата благодат покажана во совршениот Христов живот и на Христовиот крст

13. Не постои грев за кој Христос не умрел и кој не може да биде простен

14. Изобилие на благодат

15. Универзална и индивидуална благодат

16. Прв и втор Адам

17. Божјата благодат е сила која преобразува

СИНАЈ И ГОЛГОТА СЕ ДВА СТОЛБА ВРЗ КОИ ПОЧИВА ПЛАНОТ НА СПАСЕНИЕТО
ПРЕДЕСТИНАЦИЈАТА НА БИБЛИСКИОТ КАНТАР
ИСТОРИЈАТА НА СВЕТОТ ВО БИБЛИЈАТА ПРИКАЖАНА СО КИП
ПАПСКИОТ РИМ Е КОНТИНУИТЕТ НА ИМПЕРИЈАЛНИОТ ИЛИ МНОГУБОЖЕЧКИОТ (ПАГАНСКИОТ) РИМ
САБОТАТА НЕ Е ЗАМЕНЕТА СО НЕДЕЛА
САБОТАТА НЕ Е ЗАМЕНЕТА СО НЕДЕЛА

Крупна теолошка грешка на христијаните кои празнуваат недела

Зошто Исус не воскреснал во саботата?

Адам и Ева својот живот го почнале со сабота. И новозаветниот живот почнал со сабота!

Апостолите воопшто ништо не слушнале од Христа за некаква замена на саботата со недела

Стожер на нашето спасение е Голгота, а не воскресението

Апостолите се собрале таа недела на богослужение – и ете доказ дека саботата е заменета со недела!?

Никаде во Библијата саботните прерогативи не ѝ се припишуваат на неделата

Христос транспарентно најавил други промени, но саботата не ја гибнал

Други божемни силни библиски докази дека саботата е заменета со недела

Светиот Дух се излеал врз апостолите в недела и затоа, наместо сабота, сега недела е свет ден!?

Можеби Светиот Дух направил грешка што ја прескокнал првата, па врз апостолите се излеал во втората недела по Христовото вознесение!?

Наводни библиски „докази“ дека првите христијани празнувале недела

Саботата и ерусалимскиот собор

Вистината во врска со текстовите во Колошаните 2,16.17. и Ефесците 2,15.16.

НОВИОТ ЗАВЕТ – ЗА НЕПРОМЕНЛИВОСТА НА САБОТАТА
ПРОТЕСТАНТИТЕ ЗА НЕПРОМЕНЛИВОСТА НА САБОТНИОТ ДЕН
КАТОЛИЧКАТА ЦРКВА ЗА ЗАМЕНАТА НА САБОТАТА СО НЕДЕЛА
ЦРКВАТА ИЛИ БИБЛИЈАТА?
ЦРКВАТА ИЛИ БИБЛИЈАТА?

Православната црква за себе и за Библијата

Католичката црква за себе и за Библијата

Заедно со Библијата Црквата ги спалувала и нејзините читатели

Традиционалната Црква е силна институција со силни инструменти во рацете за да ги покрива кардиналните грешки од минатото и да го држи верништвото во покорност

Традиционалната црква за „сектите“, за „еретиците“

Адвентистичката црква не е секта, туку христијанска црква која силно го осветлува светот со библиското Христово евангелие

Активностите на Адвентистичката црква низ бројки

Христос бил секташ, а првата апостолска Црква секта

Адвентистите и протестантскиот лозунг „Сола скриптура“, компромис не е можен

Католичката црква: Само Христијанската адвентистичка црква живее според Светото писмо

Како еден современ православен теолог ја толкува четвртата Божја заповед?

Како еден исламист ја толкува Библијата?

БИБЛИЈАТА ЗА СМРТТА
БИБЛИЈАТА ЗА СМРТТА

Библијата: Душата не е бесмртна!

Бесмртна душа или бесмртен дух и смртно тело!?

„Господ му дувна животен здив во носалките на човекот и човекот стана душа жива“

Животниот здив што го дувнал Бог во носалките на Адама не е никаков бесмртен и свесен ентитет

Кога Христос умрел, неговиот дух слегол во пеколот да им го проповеда евангелието на жителите на претпотопниот свет! – Голем апсурд!

Што се случува со човекот кога ќе умре, каде заминува?

Што прават мртвите во гробот?

Значењето на зборовите „засекогаш“, „вечно“ и „довека“ во Библијата

Пеколот во Стариот завет

Христос и библискиот пекол

Вечен оган и вечна мака

Вечна пропаст за грешниците

„Плач и крцкање со забите“

Пеколот во сторијата за богатиот човек и сиромавиот Лазар

„Безумниче, оваа ноќ ќе ти ја побараат твојата душа!“

Душите и небесниот суд

Библискиот монизам или холизам и Платоновиот дуализам на традиционалната Црква

Животните како „живи души“

Душата и крвта

Душата-нефеш во Стариот завет

Душата-психа во Новиот завет

На крстот умрела Христовата душа

Исус на разбојникот на крстот: „Денес ќе бидеш со мене во рајот“!?

Трите мртви момчиња и нивната душа

Апостол Јован: „Бев во духот“

Апсурдите на црковната догма за привремен Божји суд

Православието за православните митарства

Православието за пеколот

Католичката црква за чистилиштето

Католичката црква за пеколот

Протестантите за пеколот

Зар навистина Бог е таков свиреп и крволочен ѕвер?

Библиски текстови што ги користат христијаните за да ја потврдат науката за вродена бесмртна душа или за вроден бесмртен дух

Не разговарај со мртвите!

САБОТАТА – ГЛАВЕН ПРЕДМЕТ ВО ЗАВРШНИОТ ЖЕСТОК СУДИР ВО КОЈ ЌЕ УЧЕСТВУВА ЦЕЛ СВЕТ – И КРАЈОТ Е ПРЕД ВРАТА!
„ГОЛЕМИОТ И СЛАВЕН ГОСПОДОВ ДЕН … ГОЛЕМИОТ И СТРАШЕН ГОСПОДОВ ДЕН … ВЕЛИКИОТ ДЕН НА СЕМОЌНИОТ БОГ“

БЕСПЛАТЕН ПРИМЕРОК во PDF формат