Нашиот пристап кон Бога е личен и слободен, непосреден и директен
Непростлива хула на теологијата на традиционалната Црква е што на грешниците им го препречува патот на спасението и им го блокира пристапот кон Бога. Каде најде традиционалната Црква во Библијата, во евангелијата, основа за својата опачна теологија според која „патот кон спасението не му е отворен никому, освен преку Марија“, дека „Исус на небото е судија без милост“, дека „никому не му е дозволено да излезе пред него со молба“, дека „пред неговиот (Божјиот) престол седи Марија како милосрдна мајка“, дека „Марија“ на верниците им издава „влезница“ за прием кај Бога, зашто таа „е нивна влезница за рај?“ – Прашуваме пак: Каде ја најде Цквата во Библијата оваа стопроцентна опачна теологија?
Бог преку апостол Павле не дозволува никој, апсолутно никој да се пика меѓу нас и него, меѓу нас и неговиот престол. Веќе читавме: „Слободно да пристапуваме кон Божјиот престол на благодатта за да најдеме благодат.“ Никаде во своите списи апостолите не ни кажале, ниту пак на некој начин ни најавиле или зачнале некаква мисла дека ние мораме да чекаме пред Божјата врата за прием кај Бога! Никаде не ни напишале да се молиме на некој светец, посредник, во дадениов случј на Марија или Богородица, таа да ни ја отвори вратата, и низ неа како „небесна врата“ да влеземе кај Бога. Никаде не пишува дека прво Марија треба да влезе кај Бога, да го смири, да го стивне неговиот гнев, да го смилоса и дури потоа Бог да нè прими кај себе. Пред Божјата врата нема стражари, нема посредници. Таа не е затворена, напротив, секогаш е отворена за сите, апсолутно за сите грешници кои бараат помош од Бога и Бог никого, да запомнеме, никого не го одбива. Пристапот кон Бога не е ограничен со ништо. Нема приемни денови и термини. Тој е слободен за секого и во секое време, без претходна најава кај некоја Божја секретарка, асистент/асистентка или посредник/посредничка. Контактот меѓу нас и Бога, меѓу грешникот и Бога, е слободен и личен, непосреден и директен.
Бидејќи оваа вистина е многу значајна за нашето спасение, ќе ја потврдиме уште еднаш: Христос не му дозволува никому да ни го препречува патот и да ни го блокира пристапот кон него, кон небесниот престол. Тој не дозволува меѓу нас и него да се испречи ниту еден посредник и посредничка, не му дозволува на ниту еден светец и светица да се зазема за нас пред него, да го смилосува за нас. Кажавме, средбата меѓу нас и Бога е директна и лична, без да меша свои прсти кое било човечко суштество како посредник. Според тоа, почитувани, настрана свештениците кои на земјата сами презеле улога на посредници меѓу нас и Бога, настрана од нас и сите светци и светици кои Црквата ги пратила на небото како посредници меѓу нас и Бога, настрана св. Богородица, св. Петка, св. Никола, и секој друг свети и света, „зашто еден е Бог и еден посредник меѓу луѓето и Бога – човекот Исус Хростос.“ (1. Тимотеј 2,5)
Кога апостол Павле ги кажал овие зборови, тој пред себе ги имал огромните антички пагански системи на посредници и посредништво кои му биле добро познати, со што сакал да го заштити христијанството од истите празноверија кои удираат директно во темелите на библиската вистина.
Но, за жал, отпаднатите епископи и црковни отци, што ги преткажал апостол Павле, ги копирале, ги прифатиле и ги внеле во христијанството токму тие антички пагански системи на посредници и посредништво. Според тоа, и Исусовата мајка, Марија, Дева Мрија, Света Богородица, и сите други светци и светици, кои Црквата ги пратила на небото како посредници, не се на небото, туку во нивните гробови, како и сите други грешни човечки суштества, и чекаат прво или второ воскресение, во зависност од тоа дали верувале исправно, „како што кажува Писмото“, или верувале испревртено, „како што кажува Црквата“.
Во продолжение следат поднасловите од поглавјето „Библијата за човечките посредници меѓу Бога и грешниците“. Кога ќе кликнете врз поднасловите, ќе ви се отворат нивните текстови.
БИБЛИЈАТА ЗА ЧОВЕЧКИТЕ ПОСРЕДНИЦИ МЕЃУ БОГА И ГРЕШНИЦИТЕ
Во продолжение следат поднасловите од поглавјето „Библијата за човечките посредници меѓу Бога и грешниците“. Кога ќе кликнете врз поднасловите, ќе ви се отворат нивните текстови. [viz-category-posts...
Гревовите да се исповедаат единствено пред Бога – не во исповедална пред увото на смртен свештеник
Никаде во Библијата Бог не заповеда ниту пак бара од луѓето да одат кај свештениците во исповедална и таму, пред увото на смртни луѓе, да ги исповедаат своите гревови, што е своевидно понижување. Грев пред Бога прават свештениците што си дозволуваат себеси таква...
Прошка на минатите, сегашните и на идните гревови на живите; прошка и на мртвите – за пари!
Според римокатоличкото учење, светците направиле повеќе добри дела отколку што им било потребно за нивно лично спасение. Тие „одвишни“ добри дела на светците ја сочинуваат духовната ризница со која располага папата, па тој од неа може да им даде прошка за гревовите на...
Денешните свештеници како посредници меѓу Бога и грешниците
Наполно небиблиска е науката и на Православната црква за проштавање на гревовите според која свештеникот, изговарајќи одредена формула, му ги проштава гревовите на грешникот. Откако грешникот ќе се исповеда пред свештеникот, тој, според своја проценка, чита отпусна...
Христос е брилијантен Спасител кој поинаку им ги проштава гревовите на грешниците
Еднаш пред Христа фарисеите довеле голема грешница, жена фатена во прељуба, изркана и исплукана од општеството и како општествен смет исфрлена на буниште. За тој нејзин голем грев Христос на грешницата не ѝ определил никаква епитимија ниту покора за да го окае гревот...
Традиционалната Црква за култот на Исусовата мајка Марија, Дева Марија или Света Богородица
„Според Православната црква, Дева Марија ужива поголема ‘чест од херувимите и неспоредливо е пославна од серафимите.’ Таа ги надминува сите созданија. Црквата во неа гледа Божја мајка и молителка пред Синот за целиот човечки род и непосредно ѝ се моли за застапништво....
Божјите ангели како посредници меѓу Бога и грешниците
Никаде, ниту во Стариот, ниту во Новиот завет, немаме ниту еден запис дека Бог праќал од небото светци да им помагаат на луѓето на земјата. Напротив, и во Стариот и во Новиот завет Бог од небото на луѓето им праќал само ангели да им донесат вест или помош. Божјите...
Едно од многубројните чуда на свети Никола (270-343)
Во Цариград живееше еден благочестив човек, полн со вера во Господа Христа. Тој го сакаше и многу го почитуваше големиот угодник Божји свети Никола. Еднаш, подготвувајќи се по некоја работа да отпатува со кораб во друга земја, тој според својот обичај отиде во црквата...
Парастоси (помен за мртвите)
Ќе наведеме изјава на рускиот православен богослов, протојереј Александар Шмеман, која гласи вака: „Главна метода со која се служела Црквата за да ги преобрати незнабошците во христијанство била методата на сублимација и преобразба на паганските верувања: Црквата...
Марија визави паганските божици
Марија на Христа не му дала божествена и Божја природа, туку му дала тоа што имала - човечка природа. Христос како Бог постои од вечноста, а не од мигот кога се родил, односно од мигот кога Марија му дала човечка природа. „Голема е тајната на побожноста: ‘Бог се јави...
Во продолжение следи содржината на книгата „Времето и знаците“. Кога ќе кликнете врз насловите и поднасловите, ќе ви се отворат нивните текстови.